
Размерность рамы M. Комплектация:
FRAME: BigHit FSR, M4 Premium Aluminum ORE TT/DT, full cartridge bearing pivots, ISCG mount, asymetrical rear triangle, 7.5" travel
REAR SHOCK: Fox DHX 4.0 coil, 8.5x2.5", rebound adj., ProPedal, IFP pressure, пружина 500 (под мой вес 80кг)
FORK: Rockshox Domain 318, 180mm travel, coil spring, external compression and rebound adj., 20mm thru-axle w/ Maxle 360, 1-1/8" to 1.5" tapered alloy steerer tube
HEADSET: 1-1/8" Threadless, cartridge bearing
STEM: Specialized Aggro stem, 35mm extension, OS 31.8, 4-bolt, forged
HANDLEBAR: Specialized Big Hit rise bar, 31.8mm, 6 degree up, 9 degree backsweep, 680mm wide, грипсы Lizard Skins Peaty
FRONT BRAKE: Custom Avid Elixir R hydraulic disc, reach adjust, metallic pads, 203mm rotor, колодки новые
REAR BRAKE: Custom Avid Elixir R, hydraulic disc, reach adjust, metallic pads, 185mm rotor, колодки новые
BRAKE LEVERS: Custom Avid Elixir R Hydraulic, tool-less adj. reach
REAR DERAILLEUR: SRAM X-9, 9-speed, short cage
SHIFT LEVERSSRAM: X-7, trigger 9-speed (в данный момент стоит грипшифт, триггер тоже отдам)
CASSETTE: Shimano HG50, 9-speed, 11-34t
CHAINSRAM: PC-971, 9-speed w/Power Link
CRANKSET: Truvativ Hussefelt, 170mm. Успокоитель кастомный, моей разработки. Кто помнит, я когда-то делал велокомпоненты FDBike. Успокоитель отличный, ни разу не подводил.
CHAINRING: 38t, 4-bolt, compact 104mm pattern (Звезда была заменена на FSA 38 зубов)
BOTTOM BRACKET: Truvativ Howitzer XR, oversize sealed outboard cartridge bearing, 73mm shell
PEDALS: Specialized Lo-Pro alloy
RIMS: Custom DT Swiss F550, 30mm, 36h
FRONT HUB: Specialized Hi-Lo disc, 20mm thru-axle, 36h
REAR HUB: Specialized disc, 135mm, machined flange, sealed cartridge bearing, bolt on, 36h
SPOKES: 2.0mm stainless, black, brass nipples
FRONT TIRE: Specialized Clutch SX26x2.3", 60 TPI, aramid bead, cap ply, soft dual compound
REAR TIRE: Specialized Clutch SX26x2.3", 60 TPI, aramid bead, cap ply, soft dual compound
INNER TUBES: Specialized 26x2.3", schrader
SADDLE: Specialized Enduro, 8mm hollow Cr-Mo rails, SL foam
SEATPOST: 6061 butted alloy, two-bolt, 0 offset, 30.9x300mm
Был на нём один раз в Геленджике, после этого катался исключительно по воронежским лесам, не ну еще пару раз был на соревнованиях в Осколе и Липецке. Без жести, никаких катастроф и жестких падений. Так что все цело-здорово.
Износ цепи по Park Tool-овскому измерителю - 0.75 процентов, и цепь я не менял, то-есть пробег совсем смешной.
Вилку совсем недавно обслуживал. До аморта руки не дошли, но на него отдам полный набор сальников.






